Mrzí nás, že máte jakýkoliv důvod k nespokojenosti. Jistě všechno brzy napravíme. (Pokud by Vám nevyhovovalo uplatnění reklamace touto cestou, můžete využít níže uvedeného emailu nebo adresy.) Pojďme na to: Lhůta pro vyřízení standardní reklamace běží od okamžiku, kdy obdržíme od kupujícího tento správně vyplněný formulář i reklamované zboží. Lhůta pro vyřízení reklamace s preferovaným způsobem vyřízení - formou slevy - běží od okamžiku dodání dostatečně průkazné fotodokumentace vady plnění. Bude-li třeba, požádáme Vás o doplnění. Abychom mohli reklamaci co nejdříve vyřešit, potřebujeme tyto následující informace:
Předvyplněno.
Uveďte jméno a příjmení osoby oprávněné k reklamaci.
Uveďte správnou korespondenční adresu kupujícího pro potřeby písemné komunikace.
Uveďte email kupujícího pro potřeby elektronické komunikace.
Uveďte telefonní číslo kupujícího pro potřeby telefonní komunikace.
Zadejte datum nákupu z dokladu, na kterém je reklamované zboží. DD - den, MM - měsíc, YYYY - rok.
Uveďte číslo dokladu, na kterém je reklamované zboží.
Uveďte celý název, nebo přesné katalogové číslo reklamovaného zboží. Nejlépe obojí.
Důvod reklamace popište srozumitelně vlastními slovy. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.
Fotografie prokazující důvod reklamace. Velikost do 10 MB.
Jaký způsob vyřízení reklamace preferujete. (Pokud nevyplníte, volbu zvolíme my.)
Reklamace máme tak vzácně, že je vyřizujeme obratem. Nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Po odeslání tohoto formuláře obdržíte na Vámi uvedený email kopii vyplněných údajů. Tento email slouží jako potvrzení o přijetí Vašeho požadavku na reklamaci. V pracovní době: Po - Čt: 7:30 - 16:30, Pá: 7:30 - 14:00 jsme Vám k dipozici na bezplatné telefonní lince 800 182 572. Zůstáváme s potěšením ve Vašich službách.